Klub118.Server

Ingen spam her tak.

FFA/Funmap server?

Ja
13
81%
Måske
3
19%
Nej
0
No votes
Ved ikke
0
No votes

Total votes : 16

Re: Klub118.Server

Postby And » Mon Feb 01, 2010 5:14 pm

Conlon wrote:
And wrote:Ved i hvad? Glem det. Jeg kan alligevel ikke hamle op med dwoots anarkistiske ventrilo server. Der er jo kun regler for password derinde.

Nevermind, lige nu gider jeg simpelthen ikke det her. Jeg troede jeg gjorde folk en tjeneste. Gider ikke kæmpe for at få det op og køre pga. børn. Desuden ikke dem som det her var prioriteret imod.

Forum bliver, måske mere på et tidspunkt.

Jeg ved bare ikke hvorfor du er så opsat på at der skal være regler?
På virusy's vt er der nok ikke rigtig nogen regler, men folk bliver smidt ud hvis de larmer eller noget.
Jeg kan ikke se hvorfor der er brug for andet?

Det kan være det fungerer lige nu. Det kan være. Men på et tidspunkt vil der være anarki. Eller måske fordi folk aldrig har respekteret freden på 118 vt. Men af en mirakuløs grund gør det på viruzy's. Det skal jeg ikke kunne sige.
And
Site Admin

Postby Ghost » Tue Feb 02, 2010 5:26 pm

Greven wrote:og lige en anden ting and, hvis du vil ha 118 op igen, så skal jeg nok støtte op omkring det. men på en betingelse at ghost ikk skal bestemme så meget. for han er for snerpet.

Definér snerpet? :)
Bless me, for I have sinned.
Ghost

Postby Greven » Thu Feb 04, 2010 7:59 pm

Ghost wrote:
Greven wrote:og lige en anden ting and, hvis du vil ha 118 op igen, så skal jeg nok støtte op omkring det. men på en betingelse at ghost ikk skal bestemme så meget. for han er for snerpet.

du tror du bestemmer alt, du tror at din mening er den rigtige. bare fordi du slikker mere røv end os andre betyder det ikk, du er bedre
Greven

Postby Conlon » Thu Feb 04, 2010 8:00 pm

Greven wrote:
Ghost wrote:

du tror du bestemmer alt, du tror at din mening er den rigtige. bare fordi du slikker mere røv end os andre betyder det ikk, du er bedre

Harsh!
Conlon

Postby CarGo » Fri Feb 05, 2010 8:27 am

Det er nu god læsning det her :twisted: NERDRAGE FTW :geek:
CarGo

Postby Greven » Fri Feb 05, 2010 8:41 am

And wrote:
Conlon wrote:
And wrote:Ved i hvad? Glem det. Jeg kan alligevel ikke hamle op med dwoots anarkistiske ventrilo server. Der er jo kun regler for password derinde.

Nevermind, lige nu gider jeg simpelthen ikke det her. Jeg troede jeg gjorde folk en tjeneste. Gider ikke kæmpe for at få det op og køre pga. børn. Desuden ikke dem som det her var prioriteret imod.

Forum bliver, måske mere på et tidspunkt.

Jeg ved bare ikke hvorfor du er så opsat på at der skal være regler?
På virusy's vt er der nok ikke rigtig nogen regler, men folk bliver smidt ud hvis de larmer eller noget.
Jeg kan ikke se hvorfor der er brug for andet?

Det kan være det fungerer lige nu. Det kan være. Men på et tidspunkt vil der være anarki. Eller måske fordi folk aldrig har respekteret freden på 118 vt. Men af en mirakuløs grund gør det på viruzy's. Det skal jeg ikke kunne sige.

da der er ikk er nogen regler på hans vt, så er der heller ikk nogen man kan bryde. derfor er der sjældent larm og ballade der inde.
Greven

Postby And » Mon Feb 22, 2010 11:27 am

Som jeg skrev,

Glem det. Det skal vel bare ødelægges gang på gang. Jeg er efterhånden ligeglad.

Jeg beholder domænet dog. Der vil være forum på indtil jeg finder ud af noget andet.
And
Site Admin

Postby Ghost » Fri Mar 12, 2010 9:22 pm

Greven wrote:
Ghost wrote:

Puha, godt nok længe siden det er skrevet, men skulle det nu tænkes at du får læst det her, så kan du jo lige få den her kommentar med på vejen.

Forstår ikke hvorfor du tror jeg bestemmer alt, eller at du tror at jeg mener min mening er den rigtige? Jeg kan godt lide at få ret, men jeg har altid været åben overfor at høre andre folks meninger og argumenter -- jeg har tit og ofte ikke fået min vilje, så forstår ikke hvorfor du langer sådan en gang lort ud :)

Forstår heller ikke hvorfor du mener at jeg "slikker mere røv", jeg slikker faktisk ikke røv generelt, da man intet får ud af det. At Andreas ofte har samme holdning som jeg har, er vel bare fordi jeg fremfører en god pointe, og at han rent faktisk ER enig, i de ting jeg mener, og også omvendt for den sags skyld.

Synes det er tarveligt og barnligt du lukker sådan en gang lort ud, men fair nok -- hvis det er sådan du opfatter mig, så er det din holdning, og det kan jeg ikke lave om på, men jeg har derimod lov til at forklare og forsvare mig, om nødvendigt.
Ghost

Postby Ghost » Fri Mar 12, 2010 9:22 pm

And wrote:Som jeg skrev,

Glem det. Det skal vel bare ødelægges gang på gang. Jeg er efterhånden ligeglad.

Jeg beholder domænet dog. Der vil være forum på indtil jeg finder ud af noget andet.

Synes du skal åbne en fiktiv bar eller et fiktivt diskotek, med navnet "klub 118" :)
Ghost

Previous

Return to Hyggestuen